Skip to content
  • Home
  • Usługi
    • Space branding
    • Wayfinding & Signage
    • Folie na przeszklenia
    • Akustyka biura
    • Zieleń w biurze
  • Realizacje
  • Referencje
  • Korzyści
  • O nas
  • Kontakt
  • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Home
  • Usługi
    • Space branding
    • Wayfinding & Signage
    • Folie na przeszklenia
    • Akustyka biura
    • Zieleń w biurze
  • Realizacje
  • Referencje
  • Korzyści
  • O nas
  • Kontakt
  • Polski
    • English
    • Deutsch

Jak zepsuć sobie piękne biuro zaprojektowane przez architekta, robiąc samemu space branding i oznakowanie?

Zaprojektowanie funkcjonalnego i przyjaznego dla pracowników biura to duże wyzwanie dla każdego pracodawcy. Aby stworzyć atrakcyjne miejsca pracy oraz odpowiednie warunki, należy zadbać o to, aby biuro było nowoczesne i inspirowało do działania. Pomysłowa aranżacja przestrzeni firmowej może znacząco podnieść prestiż marki, zwłaszcza jeśli odzwierciedla wartości oraz filozofię firmy, co pozytywnie wpływa zarówno na klientów, jak i pracowników. Projektowanie biura najlepiej oddać w ręce doświadczonego architekta wnętrz, który wykona aranżację zgodną z najnowszymi trendami i wpisującą się w wartości naszej marki.
Jak w każdej dziedzinie życia, również w branży wnętrzarskiej oczekiwania rynku stale rosną. W odpowiedzi na pojawiające się wciąż nowe potrzeby, powstały profesjonalne firmy, takie jak nasza, które specjalizują się w projektowaniu space brandingu oraz wayfindingu.

Szukanie oszczędności w space brandingu i wayfindingu – czy warto?

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że zaprojektowanie i wykończenie biura wiąże się z poniesieniem sporych wydatków. Uważamy jednak, że taka inwestycja jest tego warta, podobnie jak wykonanie profesjonalnego systemu wayfindingu oraz space brandingu przestrzeni biurowej.  
Wyobraźcie sobie sytuację: Wasz klient odwiedza po raz pierwszy Wasze biuro, w którym system wayfindingu został zaprojektowany przez osobę niemającą w tej kwestii doświadczenia. Przez to powstały pewne niedociągnięcia związane np. z niewystarczającą widocznością znaków kierunkowych. Kiedy użytkownik przestrzeni nie ma wystarczająco wielu informacji dotyczących tego, jak ma dotrzeć do celu, pojawiają się komplikacje i nerwowość. Niekompletny lub niejasny system oznakowania może przynieść negatywne emocje, a co za tym idzie również złe skutki dla wizerunku marki. Zmęczony błądzeniem po naszym biurze klient może szybko się zniechęcić i w przyszłości zrezygnować z ponownego pojawienia się w tym miejscu.
Kolejny przykład sytuacji: Zatrudniacie nowego pracownika i przychodzi on po raz pierwszy do pracy, by poznać swoich współpracowników. Wchodzi do biura, a jego oczom ukazuje się wszechobecny chaos – ściany pomalowane zostały na intensywny (wprawdzie związany z marką, ale zastosowany w nadmiarze) drażniący, jaskrawy kolor, gdzieniegdzie widnieją przypadkowo wybrane grafiki, w żaden sposób niepasujące do marki, natomiast logo firmy wykonane zostało w przestarzałej technologii i umieszczone w mało widocznym miejscu. W obecnych czasach, w których tyle się mówi o nowoczesnych miejscach pracy z komfortowymi strefami relaksu i wieloma udogodnieniami, taki pracownik z pewnością nie będzie zadowolony z zastanej sytuacji, a co za tym idzie – być może rozważy możliwość zmiany miejsca zatrudnienia na takie, w którym poczuje się komfortowo.

Może warto więc zatrudnić specjalistów, którzy wykonają w naszej firmie profesjonalny space branding oraz wayfinding? Oszczędzanie nie wyjdzie nam tutaj na dobre. Dlaczego?

1. Firmy specjalizujące się w space brandingu i wayfindingu znają obecnie panujące trendy i powierzając im tą pracę możemy mieć pewność, że nasza przestrzeń będzie nowoczesna i przyjazna zarówno pracownikom, jak i klientom.
2. Zatrudnienie specjalistów w danej dziedzinie to gwarancja najwyższej jakości.
3. Dobrze wykonany space branding i wayfinding powinny zawierać pewne obowiązkowe elementy, które będą świadczyły o ich jakości. Ktoś, kto robi to po raz pierwszy może nie wiedzieć o niektórych kwestiach, o których z pewnością nie zapomni profesjonalna firma.
4. Zlecenie wykonanie wayfindingu doświadczonej w tym zakresie firmie, daje nam pewność, że każdy kto odwiedzi nasze biuro z łatwością trafi do wyznaczonego celu, bo system oznakowania będzie jasny, czytelny i widoczny!
5. I na koniec najważniejsze – powierzenie space brandingu i wayfindingu profesjonalistom to oszczędność czasu i niepotrzebnych nerwów 😉
Przeczytaj nasz ostatni wpis na temat tego czym jest psychologia przestrzeni
Udostępnij:
Poprzedni wpis
Następny wpis

Przeczytaj także

Space branding a employer branding: Jak zoptymalizowana przestrzeń biurowa może pomóc HR w przyciągnięciu pracowników

Więcej

Droga do komfortu – oznakowanie i wayfinding hotelowy, kluczem do zadowolenia gości

Więcej

Oznakowanie nieruchomości przemysłowych – optymalizacja bezpieczeństwa i efektywności

Więcej

Jak poprawnie oznakować osiedla mieszkaniowe – poradnik dla deweloperów i inwestorów

Więcej

Zamów darmową
konsultację

+48 513 171 868

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, co możemy zrobić, by odmienić wnętrza Twojej firmy.

Napisz do nas

Vimeo Linkedin Facebook-f
Usługi
  • SPACE BRANDING
  • WAYFINDING & SIGNAGE
  • AKUSTYKA BIURA
  • ZIELEŃ W BIURZE
  • FOLIE NA PRZESZKLENIA
Oznakuj to!
  • wnętrza biurowe
  • nieruchomości przemysłowe
  • budynki mieszkalne
  • hotele
  • szkoły
O nas
  • ZESPÓŁ
  • BLOG (Space Mag)
Znajdź nas

SPACE WIZARD Sp. z o.o.
ul. Niemczańska 33/4
50-561 Wrocław

NIP 8992936446, REGON 523072658

  • Email: [email protected]
  • Tel: +48 513-171-868

© 2023 Space Wizard All Rights Reserved.