Skip to content
  • Home
  • Usługi
    • Space branding
    • Wayfinding & Signage
    • Folie na przeszklenia
    • Akustyka biura
    • Zieleń w biurze
  • Realizacje
  • Referencje
  • Korzyści
  • O nas
  • Kontakt
  • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Home
  • Usługi
    • Space branding
    • Wayfinding & Signage
    • Folie na przeszklenia
    • Akustyka biura
    • Zieleń w biurze
  • Realizacje
  • Referencje
  • Korzyści
  • O nas
  • Kontakt
  • Polski
    • English
    • Deutsch

Recepcja – wizytówka, która wyróżni firmę na tle konkurencji

Recepcja ma bardzo istotny wpływ na wizerunek firmy. Jest to pierwsze miejsce, z którym mają styczność klienci, partnerzy biznesowi i goście. To tam wyrabiają sobie pierwsze wrażenie, a to, co zobaczą, kiedy wchodzą i wychodzą, zostanie w ich pamięci na dłużej. Warto poświęcić jej trochę uwagi, jeśli chcemy wpłynąć na pozytywne postrzeganie naszej marki.

 

Po pierwsze logo

Pierwszym elementem na, który spojrzy osoba po wejściu, powinno być logo firmy, dlatego tak ważne jest jego odpowiednie umiejscowienie. Dobrze ulokowane logo pozwala rozwiać wszelkie wątpliwości gości, czy znajdują się w odpowiednim budynku. W naszych realizacjach kładziemy nacisk, by logo pasowało do wystroju recepcji i całościowego wystroju wnętrza i brandingu,  ale również przyciągało uwagę. Do osiągnięcia tego efektu stosujemy różne metody, które uatrakcyjniają je wizualnie np. poprzez odpowiednie oświetlenie lub wykorzystanie neonu. Wysokiej jakości materiały sprawią, że logo będzie estetyczne przez długi czas.

Kolorystyka spójna z brandingiem

Kolejnym ważnym elementem jest zachowanie odpowiedniej kolorystyki we wnętrzu i oznaczeniach. My najczęściej dobieramy paletę barw spójną z brandingiem marki. Pozwala to na zachowanie odpowiedniej harmonii i minimalizuje chaos. Goście nie czują się przytłoczeni, ani atakowani wybijającymi się komunikatami. Firmy o przyjaznym i konsekwentnym wyglądzie postrzeganą są jako profesjonalne i godne zaufania. 

Oryginalny styl

W projektach, które chcą jeszcze bardziej wyróżnić się od konkurencji swoimi wnętrzami, sugerujemy dodatkowo ozdobić ściany grafikami. Takie dekoracje budzą duże zainteresowanie odwiedzających osób. Można wykorzystać je do przekazania wartości marki lub za ich pomocą opowiedzieć nieco więcej o tym czym firma się zajmuje, skąd jest, lub kim są jej pracownicy. Na takie rozwiązanie postawiliśmy podczas realizacji projektu biura Circle K.

Skuteczny wayfinding

Mówiąc o pozytywnym wrażeniu, jakie pozostawi po sobie nasza firma, nie możemy zapomnieć o odpowiednim oznaczeniu przestrzeni. Przemyślany i dobrze zaprojektowany wayfinding jest konieczny szczególnie w budynkach, w których mamy do czynienia z większą ilością pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych. W zależności od wielkości pomocne mogą okazać się tablice kierunkowe, mapy, diagramy, piktogramy i inne oznaczenia pomieszczeń. Komfort poruszania się oszczędza niepotrzebny stres i frustracje przyszłych klientów, nowych pracowników i innych osób, którzy jeszcze nie znają układu budynku zbyt dobrze. Czytelny system zaprowadzi ich prosto do celu.

Funkcjonalna i komfortowa przestrzeń

Poza dobrze widoczną nazwą, spójnym i estetycznym wnętrzem, znakami kierującymi i skutecznym systemem oznakowania przestrzeni jest jeszcze jeden element, na który warto zwrócić uwagę przy projektowaniu recepcji. Sala recepcyjna to także miejsce, w którym nasi goście będą spędzać czas, oczekując na umówione spotkanie. Zadbaj, by ta chwila była dla nich możliwie przyjemna. Warto czytelnie oznaczyć strefy, w której mogą spokojnie posiedzieć, zrelaksować się i przygotować do dalszych działań. Komfortowe meble, przyjemne światło, naturalne materiały, otoczenie roślin, a nawet możliwość nalania sobie wody czy kawy- to wszystko będzie miało pozytywny wpływ na odbiór firmy.

Recepcja to wizytówka

Recepcja zawsze będzie pierwszym i ostatnim miejscem, które zobaczą osoby odwiedzające firmę. Jeśli wizyta będzie dla nich miłym doświadczeniem, to zwiększamy swoją szansę na nowe biznesowe współpracę, pozytywne opinie klientów i pozycję wśród konkurencji.

Przeczytaj nasz poprzedni wpis o space brandingu dla Circle K.
Udostępnij:
Poprzedni wpis
Następny wpis

Przeczytaj także

Space branding a employer branding: Jak zoptymalizowana przestrzeń biurowa może pomóc HR w przyciągnięciu pracowników

Więcej

Droga do komfortu – oznakowanie i wayfinding hotelowy, kluczem do zadowolenia gości

Więcej

Oznakowanie nieruchomości przemysłowych – optymalizacja bezpieczeństwa i efektywności

Więcej

Jak poprawnie oznakować osiedla mieszkaniowe – poradnik dla deweloperów i inwestorów

Więcej

Zamów darmową
konsultację

+48 513 171 868

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, co możemy zrobić, by odmienić wnętrza Twojej firmy.

Napisz do nas

Vimeo Linkedin Facebook-f
Usługi
  • SPACE BRANDING
  • WAYFINDING & SIGNAGE
  • AKUSTYKA BIURA
  • ZIELEŃ W BIURZE
  • FOLIE NA PRZESZKLENIA
Oznakuj to!
  • wnętrza biurowe
  • nieruchomości przemysłowe
  • budynki mieszkalne
  • hotele
  • szkoły
O nas
  • ZESPÓŁ
  • BLOG (Space Mag)
Znajdź nas

SPACE WIZARD Sp. z o.o.
ul. Niemczańska 33/4
50-561 Wrocław

NIP 8992936446, REGON 523072658

  • Email: [email protected]
  • Tel: +48 513-171-868

© 2023 Space Wizard All Rights Reserved.