Skip to content
  • Home
  • Usługi
    • Space branding
    • Wayfinding & Signage
    • Folie na przeszklenia
    • Akustyka biura
    • Zieleń w biurze
  • Realizacje
  • Referencje
  • Korzyści
  • O nas
  • Kontakt
  • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Home
  • Usługi
    • Space branding
    • Wayfinding & Signage
    • Folie na przeszklenia
    • Akustyka biura
    • Zieleń w biurze
  • Realizacje
  • Referencje
  • Korzyści
  • O nas
  • Kontakt
  • Polski
    • English
    • Deutsch

Liczy się pierwsze wrażenie – czyli space branding dla Circle K

11 sekund – szacuje się, że właśnie tyle czasu potrzebujemy na ocenę miejsca i wyrobienia o nim pierwszego wrażenia.

Case study space brandingu biura Circle K

Podczas realizacji projektu biura Circle K w Warszawie poświęciliśmy temu dużą uwagę.

Atmosferę biura możemy poczuć już od samego wejścia, gdzie powita nas wyjątkowa strefa recepcyjna.

W widocznym miejscu umieściliśmy duży neon z logo, który podkreśla charakter marki i nie poddaje wątpliwości, gdzie się znajdujemy. 

Eleganckie wnętrze biura wypełniliśmy grafikami ściennymi z motywami roślinnymi przeplecionymi z wartościami marki. Całość uspójniliśmy kolorystyką firmową. 

Recepcja wita gości zapachem świeżo zmielonej kawy i zachęca, by w przytulnej atmosferze zaczekać na umówione spotkanie. Komfortowe meble soft sitting zapewniają wygodne i przyjazne miejsce do rozmów.

Więcej informacji o projektowaniu recepcji możecie przeczytać w naszym artykule: „Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, czyli kilka słów o tym, co powinno znajdować się w recepcji”.

System oznakowania kierunkowego i funkcjonalnego

Biuro Circle K jest rozlokowane na trzech piętrach. Aby zapewnić sprawną komunikację i łatwość poruszania się po przestrzeni firmy wykonaliśmy z pleksi tablice z informacjami kierunkowymi i piktogramami. 

Zadbaliśmy też o widoczne i czytelne oznakowanie pomieszczeń. Często zwracamy uwagę na nazewnictwo sal konferencyjnych. Podpisanie ich, umożliwia pracownikom precyzyjne określenie miejsca spotkania, bez konieczności tłumaczenia drogi. Ze względu na bogatą kolorystykę i wzornictwo wnętrza, ważne dla nas było zachowanie odpowiedniej równowagi. Wszystkie oznaczenia pasują do stylu marki oraz mają odpowiedni rozmiar, żeby nie przytłaczać odbiorcy. 

Zobaczcie, jaki efekt udało nam się osiągnąć.

Prace zrealizowane w tej przestrzeni to inwestycja w pierwsze wrażenie, które zostaje na długo w pamięci i wpływa na atmosferę całego biura.

Przeczytaj nasz ostatni wpis o istocie spójności space brandingu z identyfikacją wizualną marki
Udostępnij:
Poprzedni wpis
Następny wpis

Przeczytaj także

Space branding a employer branding: Jak zoptymalizowana przestrzeń biurowa może pomóc HR w przyciągnięciu pracowników

Więcej

Droga do komfortu – oznakowanie i wayfinding hotelowy, kluczem do zadowolenia gości

Więcej

Oznakowanie nieruchomości przemysłowych – optymalizacja bezpieczeństwa i efektywności

Więcej

Jak poprawnie oznakować osiedla mieszkaniowe – poradnik dla deweloperów i inwestorów

Więcej

Zamów darmową
konsultację

+48 513 171 868

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, co możemy zrobić, by odmienić wnętrza Twojej firmy.

Napisz do nas

Vimeo Linkedin Facebook-f
Usługi
  • SPACE BRANDING
  • WAYFINDING & SIGNAGE
  • AKUSTYKA BIURA
  • ZIELEŃ W BIURZE
  • FOLIE NA PRZESZKLENIA
Oznakuj to!
  • wnętrza biurowe
  • nieruchomości przemysłowe
  • budynki mieszkalne
  • hotele
  • szkoły
O nas
  • ZESPÓŁ
  • BLOG (Space Mag)
Znajdź nas

SPACE WIZARD Sp. z o.o.
ul. Niemczańska 33/4
50-561 Wrocław

NIP 8992936446, REGON 523072658

  • Email: [email protected]
  • Tel: +48 513-171-868

© 2023 Space Wizard All Rights Reserved.