Pratia

Kraków

Kolejną firmą, która zaufała nam w kwestii space brandingu i wayfindingu jest Ośrodek Badań Klinicznych Pratia z siedzibą w Krakowie. Naszym zadaniem podczas wykonywania tej realizacji było między innymi wizualne rozgraniczenie stref przeznaczonych dla pacjentów od stref użytkowanych wyłącznie przez personel. Pomocne w tej kwestii okazało się zastosowanie innej kolorystyki w strefach użytkowanych przez pacjentów i innej w strefach przeznaczonych dla personelu. 

 

Wayfinding wpisany w markę

Klientowi zależało na stworzeniu we wnętrzach ośrodka pozytywnej atmosfery, która pozwoli odwiedzającym nieco się rozluźnić przed wizytą u specjalisty. Wykonując poszczególne elementy bazowaliśmy na materiałach marketingowych Klienta, nawiązując do brandu i kolorystyki marki. Kolory marki zastosowaliśmy między innymi na ścianach oraz meblach. 

 

Wyzwania

Tym razem musieliśmy zmierzyć się z mnogością pomieszczeń i wieloma oznaczeniami, które powinny znaleźć się w jednym miejscu (na jednej ścianie lub jednych drzwiach). Aby drogowskazy w łatwy i szybki sposób prowadziły pacjenta w odpowiednie miejsce, wcieliliśmy się na chwilę w jego skórę, przemierzając drogę od wejścia do poszczególnych pomieszczeń. Ten zabieg pozwolił nam na odpowiednie umiejscowienie elementów wayfindingu w przestrzeni. 

Ośrodek Badań Klinicznych Pratia jest w sferze ciągłego rozwoju, dlatego uznaliśmy za idealne, rozwiązanie polegające na zastosowaniu tablic magnetycznych, które pozwalają na dostosowanie wyglądu listy poradni i listy lekarzy do aktualnie panującego stanu rzeczy. 

 

Foliowanie przeszkleń

Aby zagwarantować komfort pracy w pomieszczeniach biurowych, przeszklone drzwi i szyby wykleiliśmy folią szronioną z wyciętym delikatnym, ażurowym wzorem.