STOCK Polska

Warszawa

Firma Stock Polska szczyci się bogatym portfolio wysokiej jakości produktów. Jej flagowe marki zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. My natomiast mieliśmy przyjemność zająć się space brandingiem oraz wayfindingiem w nowej siedzibie firmy, zlokalizowanej w Warszawie.

Grafiki ścienne

Space branding sal obejmował autorskie grafik ścienne, nawiązujące do sprzedawanych przez firmę alkoholi, a także korespondujące z nimi wzory z folii szronionej, umieszczone na przeszkleniach. Koncepcja grafik, wypracowana w porozumieniu z Klientem, stanowi połączenie linearnej ilustracji botanicznej ze zdjęciami produktów firmy Stock. Do wydruku naszych tapet zastosowaliśmy materiał o fakturze płótna, który doskonale komponuje się z już istniejącymi we wnętrzach tapetami obiektowymi o wyraźnej i wyczuwalnej fakturze.

Wayfinding i oznakowanie

Poprawna implementacja identyfikacji marki we wnętrzach jest ważnym elementem budowania wizerunku firmy i wpływa na jej postrzeganie przez klientów oraz pracowników.

Jedną z podstawowych form w space brandingu są logotypy w postaci kasetonów, liter i znaków przestrzennych, neonów czy też szyldów. Do dyspozycji mamy tutaj całe spektrum materiałów i technologii. 

Elementem identyfikacji są także wprowadzane we wnętrzach grafiki ścienne i inne elmenty ilustrujące wartości firmy, odwołujące się do jej misji, branży, czy oferowanych usług. Identyfikacja marki może być również wkomponowana we wzory foliowania na przeszekleniach.

Aranżacja
przeszkleń

Na przeszkleniach wykleiliśmy delikatne, wyplotowane z folii szronionej wzory korespondujące z grafikami na ścianach. 

W jednej z sal konferencyjnych użyliśmy czarnej folii do ozdobienia szarych paneli ściennych.   

 

Zaufali nam