Tasty

wayfinding & signage

Jeżeli uważnie przeczytaliście nasze poprzednie wpisy, z pewnością wiecie już co to jest wayfinding i z jakich elementów się składa. Teraz możemy zaprezentować Wam różne realizacje, w których mieliśmy przyjemność pracować nad elementami oznakowania przestrzeni.

 

Zaczniemy od Klienta, którego nazwy jeszcze Wam nie zdradzimy, ale może z drobnymi podpowiedziami z naszej strony sami się jej domyślicie.

 

 

W tym projekcie zastosowaliśmy intensywne, soczyste niczym sycylijskie pomarańcze, kolory. Nie były to oczywiście przypadkowo wybrane barwy, ale kolorystyka wzorowana na brandbooku Klienta. Odcień pomarańczowego zestawiliśmy z klasyczną bielą i to połączenie wykorzystaliśmy podczas projektowania oznakowania pomieszczeń. Autorskie ikony i kreatywne nazwy nawiązujące do branży, w której działa firma sprawdziły się idealnie.

Dla tego Klienta mieliśmy za zadanie wykonać również szronienia przeszkeń oraz drzwi. Znów zdecydowaliśmy się na skojarzenia branżowe. I tak na szklanych powierzchniach powstały mapy, z pomarańczowymi pinezkami w miejscach dostaw – czy już wiecie, co to za firma?

Dopełnieniem całej koncepcji były ścienne oraz podwieszane tablice kierunkowe. Nie mogliśmy przecież pozwolić na to, by ktoś zgubił się w tej przestrzeni, pełnej rzucających się w oczy oznaczeń. Ostatnim elementem systemu były widoczne na ostatnim zdjęciu oznaczenia biurek.